Spedizione Italiana 2017

24.11.2017 11:32

Ahoj.

Letošní detektorová výprava k moři byla od Livorna až po Santa Severa. Spaní na pláži, hledání na písečných plážích i v moři.Celý článek a pár fotek jsem publikoval na Lovecpokladu.cz. Tady mám trochu víc prostoru pro fotodokumentaci, tak se Vám pokusím přiblížit týdenní hledání s detektory Minelab formou fotogalerií s popisky.

Z Ústí nad Labem se vyráželo v neděli v 15:00. Jel Angličan, Ježíš, Kochan a já (Zipsy).

Detektory kovů Zipsy, výprava do Itálie 2017, Tomáš Prejza

Autoje nacpaný k prasknutí, detektory úplně dole, potom pití a bágly. Lopaty a neoprény jsou v rakvi.

Detektory kovů Zipsy, prodej detektorů, výprava do Itálie

Cesta byla pohodová, bez komplikací. Ráno cca v 5:00 jsme dorazili na první pláž Marina di Pisa. Zima jako prase a vlny měli skoro tři metry. Ten rámus byl ohromnej, hned jsem si představil vikingskou loď. Nechtěl bych tam teď veslovat.

Detektory kovu zipsy u moře

Svítání a první hledačka

Prohledalo se několik pláží a zatím pouze eura. Večer jsme hledali kam zalehneme. Nakonec po dlouhém hledání a ježdění sem tam, jsme ulehli k vinici, dali večeři, pivečko, vínečko a šlo se na kutě.

Ježíš se bál, tak si vzal do spacáku RUM :-) , ten se nakonec bál víc, protože do rána zmizel :-D

Ráno do COOPU nakoupit jídlo a pití a zpátky na pláže. Počasí je perfektní. Přes den je 26ºC a krásné nebe skoro bez mráčků. Vlny už nejsou vůbec, hledá se až po krk ve vodě.

Střídáme pláže, objíždíme kempy, ale gold ani jeden.

Posouváme se pořád níž na jih. Našli jsme si luxusní pláž s posezením i poležením. Spát se bude jak v peřince. Napřed prohledat a potom rozložit spacáky.

Ježíš si pečlivě přepočítává svoje nálezy.

Kluci spali na zemi, já na stromě v hamace.

Naše lampičky, skvělá atmoška. To se nedá ani popsat. Dobré víno, výborné sýry, kámoši a šplouchání moře, prostě  bomba.

Noční hledání na pláži.

Pozdní snídaně, slunce už je hodně vysoko. Byla dlouhá noc, padaly hvězdy, tak se počítalo a s tím co se vypilo, jich bylo opravdu moc :-D

Po snídani se posouváme níž a cestou se zastavujeme na místních památkách.

Tak jsme se nechali navnadit a hurá hledat. Samo, že na pláže.

Ježíš jak se noří :-)

Jedna místní sršeň.

Další noc před náma a gold pořád nepadl, stříbrné prstýnky, stříbrný náramek, šmuky, ale asi 60 eur0. Této pláži jsme věřili nejvíc, byla v uzavřeném jachtařském městečku. Jachty, luxusní obchůdky a gold stejně nepadl. Jedeme se opít. Dneska to bude dlouhá noc. Vracíme se zpět na naši oblíbenou pláž. Na pláži je hrad, budeme pít na hradě. Jak řekli, tak udělali. Končilo se okolo 5:00 hod. Morálka poklesla, atmoféra houstne. Také na internetu hlásí, že se má hodně pokazit počasí. To je nám jasné, protože se zvedá vítr, nebe je plné hnusných mraků a my záčínáme řešit návrat za sucha. Ráno moudřejší večera.

Ráno nás mile překvapilo, počasí se malinko umoudřilo, pokračujeme na jih. Santa Severa je ještě daleko. Posouváme se kousek na vyhlídlé pláže a jednu pěknou městkou pláž.

Tady to bylo dobré, ve vodě byly eura, naušnice Eifelova věž s Big Benem. Dobrej mix, ale gold to nebyl :-D . Také jedny dámské hodinky Casio, vodotěsné, s budíkem a stopkama.

Oblíbené kafíčko, picco a kafe americáááno.

Dnes zase nic. Jedeme 200km. Dnešní noc budeme spát v borovicovém lese s luxusní kuchyní. Napřed ještě zalezem do místní vyhlášené burgárny.

Do kempu v Civitavecchia přijíždíme pozdě v noci. Autem zajíždím až do lesa a jde se pro dřevo. Co se dalo uřezat, se uřezalo. Co se dalo utrhnout, se utrhlo. Tu větev, o kterou se opírám, jsme utrhli ze stromu s Ježíšem. Jak praskla, tak jsme s sebou práskli taky. Já jsem si otočil kotník patou dopředu a přisedl. Bolest jak sviňa. Takovou bolest jsem ještě nezažil. Bolelo to tak, že jsem se musel jít vykakat. Bylo to poprvé co jsem se bolestí posral. Věděl jsem, že jsem dohledal. Ale stálo to za to. Bylo tolik dřeva, že ta haluz ani neshořela.

Ježíš se šel podíval k moři. Kemp je na útesech a všude bylo plno života. Polívka nebyla.

Takové jsme používali louče.

Když jsem mluvil o luxusní kuchyni, tak jsem nekecal.

Jako děti, pořád ten mobil. Ježíš přikládal, že si v Sardinii mysleli, že svítá.

Krásné ráno

Každá ovce měla zvoneček, po včerejšku to byl hroznej zvuk.

Já, Kochan a Ježíš jsme si sedli ke stolu a oddávali jsme se snídani. Bageta, sýr, šunka a kafe. To Angličan dělal teplou snídani pro kočky, vajíčka se slaninou .

Bez těch by to nešlo, Minelab CTX 3030 a Minelab Excalibur II.

Takovej traktůrek používají na každé druhé pláži, tam ale není ani trhací víčko. Měsíc po sezóně je opravdu pozdě. Bylo vidět, že na pláže chodí hledat docela dost hledačů a to nejen místních. Na jedné pláži jsme se potkali z Rusem, ten měl Minelab Excalibur II, hledal ve vodě a hulákal, že už tam nic není a fakt nebylo. Příští rok jedeme už v září.

Západy slunce, barevné nebe.

Poslední hledání a pomalu domů. Zvedá se vítr a nebe se zase zatahuje. Hlásí, že se žene vichřice.

Poslední pláž Santa Severa

¨

Zpátky na sever do prvního města, kde jsme začínali hledat. Naše cesta vedla přes slavnou Pisu.

Gold nepadl. Prošli jsme památky, počítali jsme padající hvězdy z pláže, sranda byla od rána do rána. Přes den bylo 26ºC a v noci se nám kouřilo od huby, jaká byla kosa. Celkem padlo asi 180 euro, 2x Ag prsten, 1x Ag masiv náramek, mrtě šmuků bižu a já jsem dal dámské hodinky Casio, vodotěsné s budíkem a stopkama. Ty hned po příjezdu zabavila dcera, nenosí je, ale jsou z Itálie. Týden na pláži, ujeli jsme 3674 km.